کیف پول رفیقم و زدن….

میگه عیب نداره من گذشتم اميدوارم خرج ایدز و اورژانس و تصادفش بشه

 

 به نظرم باید درباره ى مفهوم گذشت بیشتر باهاش صحبت کنم

 

 

  ﮐﻠﯽ ﺗﻒ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ . . . . . . . . . ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺭﻭﺯﯼ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭘﻮﻻﻣﻮ ﺑﺸﻤﺮﻡ :)):))

 

 

کاپیتولاسیون چیست؟

 

خیانت بزرگ رضا شاه پهلوی به ایران

 

لايحه‌ای كه مردم ايران را با سگ آمريكايی برابر می‌كرد...

 

به موجب این قانون مستشاران آمریکایی از مصونیت قضایی برخوردار می شدند

 

و دادگاه ایران حق احضار و بازخواست از آمریکایی ها به خاطر جرم هایی که انجام می دادند را نداشتند

 

تصویب این لایحه جلوه‌ای دیگر از

خیانت  محمد رضا شاه پهلوی به وطن و مردم ایران بود.

 

 

«کاپیتولاسیون+خیانت+شاه+در حق+مردم»

 

 

ما هم زدیم به سیم اخر

.

.

.

.

.

.

.

کدوم نامردی دوشاخ رو زد تو پریز!!!

 

 

اینایی که شب بدون پتو می خوابن برا پشه ها مث وای فای رایگان و بدون رمز میمونن!! بدون زحمت متصل میشن. :-)

 

 

من اگه دکترنشم بخاطراینکه از ارتفاع میترسم . . . . . . .درسته ربطی بهم ندارن ولی فعلا این تنها دلیلمه!!! 

 

 

تو مدرسه:2+2=4 

 

تمرین خونه:2+2*4=8 

 

سوال امتحان:علی 5سیب دارد.او تا رسیدن قطار 8دقیقه فرصت دارد.جرم خورشید را حساب کنید؟!!

 

 

  یه روزم میخوام برم سراغ لولو همه چیزایی که برده رو ازش پس بگیرم ، هرکی میاد بیاد بریم...